Właściciel gabinetu odnowy biologicznej oferującego botox po otrzymaniu tego filmu promocyjnego od zawodowego fotografa, który także edytował ten materiał. Publikuje takowy na jednym z portali społecznościowych i to rzecz jasna w formie postu, a ten post jest wyświetlanym na profilu konkretnego gabinetu.
W tej konkretnej praktyce nie ma obecnie nic zaskakującego, ale zwiększanie zasięgu postu, to także udostępnianie takowego na grupach tematycznych. Opcja ta jest rzecz jasna darmową i sprawdza się już od wielu lat. Do sprawy można też podejść w inny sposób, a dokładniej stworzyć reklamę płatną.
W przypadku takowej ustala się budżet dzienny, ilość dni wyświetlania i grupę docelową, taką jak kobiety między czterdziestym a sześćdziesiątym rokiem życia mieszkające w Warszawie. W przypadku jednej reklamy da się ustawić nawet ponad dwadzieścia grup docelowych, ale równie dobrze można stworzyć dwadzieścia reklam a dokładniej każdą dla innej grupy docelowej. Aktywują się one w ciągu kilku godzin od momentu opłacenia.